Cards
Acces Rapid
 

Te grabesti?

Calculeaza acum

Perioada plecarii*

Scopul calatoriei*

Campurile marcate cu * sunt obligatorii

Anunt important

Ai plecat in vacanta si ai uitat de asigurare?

Acum poti incheia asigurarea si din afara teritoriului Romaniei.

Dacă în momentul încheierii asigurării, Asiguratul nu se află pe teritoriul României, răspunderea Asiguratorului începe după 8 zile, calculate din ziua următoare emiterii poliţei şi efectuării plăţii primei de asigurare. În această situaţie, în cazul unei daune, Asiguratul trebuie să facă dovada că a părăsit România cu cel mult 4 săptămâni înainte de încheierea poliţei.

 

Stiri

Generali România a încheiat anul 2015 cu un business în crestere şi cu profit

21 Martie 2016

București, 21 martie 2016 “Generali România a încheiat anul 2015 cu un volum de afaceri în creştere cu 5% faţă de anul trecut, menţinându-şi un busines sănătos, susţinut de un portofoliu echilibrat, format 50% din asigurări non-auto şi 50% din asigurări auto. La toate acestea, se adaugă şi faptul că, pentru al treilea an consecutiv, Generali România a raportat profit, demonstrând că a reuşit să încheie cu succes perioada dificilă de reorganizare pe care a traversat-o, creând, astfel, premizele unei dezvoltări durabile care are în centrul atenţiei clientul”, a declarat Adrian Marin, CEO-ul companiei.
Volumul total de prime brute subscrise de Generali România în anul 2015 a urcat la 485 de milioane de lei, în creştere cu 5% faţă de anul precedent.
Asigurările generale, care reprezintă 85% din businesul total al companiei, au înregistrat o creştere de 7,7% faţă de anul anterior, atingând un volum de afaceri de 414 milioane lei. S-au înregistrat creşteri importante pe segmentul de asigurări pentru IMM, asigurări de răspundere profesională, asigurări de călătorie în străinătatate şi asigurări de sănătate. Business-ul de asigurări generale corporate a fost în uşoară scădere faţă de volumul de busines raportat în anul anterior, pentru că Generali România a rămas consecventă politicii sale de subscriere prudentă. Asigurările auto Casco au crescut în portofoliul companiei cu 8,8% faţă de anul precedent, atingând 183 de milioane de lei.
Reducerea ponderii asigurărilor de viaţă în portofoliu a fost asumată, Generali monitorizând cu atenţie în 2015 profitabilitatea contractelor noi de asigurări de viaţă.
În 2015, Generali România a raportat un profit net, conform standardelor locale, de 68 de milioane de lei. Îmbunătăţirea profitului se datorează rezultatului tehnic din asigurările generale, rezultat generat de creşterea primelor subscrise şi îmbunătăţirea indicatorilor, precum rata daunei şi rata cheltuielilor.
În 2016, Generali îşi păstrează ambiţia de a creşte pe segmentul non-auto, fără a neglija însă segmentul auto care domină piaţa locală. Însă, în privinţa acestuia din urmă, Generali va continua să aibă o politică de subscriere adecvată, oferind preţuri corecte corelate cu riscurile asumate şi vizând profitabilitatea. Anul 2016 este anul în care Generali România va acorda şi mai multă atenţie clienţilor săi, concentrându-se pe îmbunătăţirea serviciilor oferite acestora. „Vrem să fim prezenţi cu soluţiile noastre de asigurare acolo unde sunt clienţii noştri şi, de aceea, vom investi mai mult în zona de digitalizare. Vrem să venim cu soluţii simple, isteţe şi cu extra-beneficii pentru clienţi. Ne vom concentra pe retenţia acestora şi vom face eforturi să îi fidelizăm prin acţiuni, servicii şi oferte în raport cu valoarea fiecărui client pe care il avem în portofoliu”, a mai menţionat Adrian Marin.
Pentru a menţine un busines sănătos, pe termen lung, Generali ca continua să investească în forta proprie de vanzare, în dezvoltarea relaţiilor cu partenerii şi va susţine, prin acţiunile sale, strategia Grupului care îşi doreşte să devină lider pe retail în Europa.
DESPRE GENERALI
Generali România este un asigurător important în România, membru al Grupului Generali, unul dintre cei mai mari furnizori de asigurări la nivel global, cu venituri totale din prime de 74 de miliarde de euro în 2015. Cu 76.000 de angajaţi la nivel global, prezent în peste 60 de țări, Grupul ocupă o poziţie de lider pe pieţele vest-europene şi un loc tot mai important pe piețele din Europa Centrală și de Est şi în Asia. In 2015, Generali a fost unicul asigurător inclus printre cele mai inteligente 50 de companii din lume de către MIT Technology Review. În ECE Grupul operează în 10 ţări prin Generali CEE Holding, unul dintre liderii în asigurări din regiune.

Rezultatele Grupului Generali in 2015

18 Martie 2016

The Chairman of Generali, Gabriele Galateri di Genola, said: “The positive result for 2015 shows the quality of the turnaround plan accomplished by the company over the last few years and of the new strategy launched last year. These results allow us to propose at the Shareholders’ Meeting a dividend per share of 0.72 up by 20% compared to 2015. This is an excellent start to a new phase beginning with the appointment of Philippe Donnet as new Group CEO. It is an important acknowledgment of Generali’s internal resources, also affirmed by the appointment of the Group CFO Alberto Minali as General Manager. Both of them are leaders of the highest international quality, with a deep understanding of the insurance business and well appreciated by the markets; they show the capability of Generali Group to enhance its own talents”. Mai multe detalii aici.

Generali Romania premiata din nou pentru „Promptitudinea si Calitatea Serviciilor”

14 Decembrie 2015

Generali Romania a mai adaugat in palmaresul sau inca un premiu pentru Promptitudinea si Calitatea Serviciilor, premiu acordat de catre partenerii sai, brokerii, in cadrul celei de-a 13-a editii a Galei Premiilor UNSICAR, organizata de 14 Decembrie 2015.

La acordarea premiului, domnul Adrian Marin, CEO-ul companiei noastre a tinut sa multumeasca brokerilor pentru increderea acordata companiei noastre, subliniind ca “pentru calitatea serviciilor oferite clientilor si partenerilor intreaga echipa Generali face eforturi zi de zi. Este un premiu important pentru compania noastra intrucat intreg Grupul Generali pune accent pe calitatea serviciilor oferite.

Compania noastra a mai fost nominalizata si la categoria „Flexibilitate in Negociere si Ofertare”

Generali Romania la un click distanta de clientii sai

5 Martie 2015

Generali Romania tine pasul cu nevoile clientilor sai si cu evolutia tehnologiei si anunta lansarea a doua aplicatii on-line moderne pe site-ul propriu www.generali.ro. Cele doua aplicatii faciliteaza interactiunea cu clientii si le usureaza acestora atat procesul de plata a politelor, cat si modalitatea de recuperare a daunelor mici pentru riscurile asigurate. Mai multe detalii aici.

Trei premii de la brokeri pentru Generali

10 Ianuarie 2014

Pe 12 decembrie, in cadrul celei de-a 11-a editie a Galei Premiilor UNISICAR acordate asiguratorilor, Generali s-a bucurat de o recunoastere deosebita din partea partenerilor sai, brokerii.

Este impresionant faptul ca, la toate cele 6 premii acordate de UNSICAR asiguratorilor, Generali Romania a fost nominalizata, iar dintre acestea 3 ne-au si fost acordate: Premiul “Fair-play in relatia cu brokerii”, Premiul “Asiguratorul de Viata al anului”, iar cel de-al treilea, premiul “Personalitatea Anului” i-a revenit domnului Adrian Marin.

"A fost o reala supriza pentru mine sa fim nominalizati la toate cele 6 categorii de premii si pe jumatate dintre ele sa le si castigam. Este pentru a cincea oara cand primim Premiul pentru “Fairplay in relatia cu brokerii” si pentru a treia oara consecutiv cand primim Premiul “Asiguratorul de Viata al Anului”. Ambele premii, impreuna cu cel pe care Uniunea mi l-a acordat a doua oara “Personalitatea Anului” sunt distinctii care ne demonstreaza inca o data ca Generali este, intr-adevar, un partener de incredere, iar aceasta imagina nu ne-o puteam mentine decat cu sprijinul angajatilor Generali, carora le dedic aceste premii.

Le multumesc pentru modul in care au ales sa construiasca relatia cu partenerii, pentru ca aceste premii sunt intr-adevar rezultatul muncii lor”, a declarat Adrian Marin, CEO Generali Romania.

Gala UNSICAR s-a bucurat de reprezentare la cel mai inalt nivel din partea autoritatilor, companiilor de asigurare si a brokerilor, iar faptul ca jumatate din premii au fost castigate de compania noastra, adauga plus valoarea imaginii Generali in piata asigurarilor din Romania.

Generali implineste 20 de ani

10 Iunie 2013

Generali implineşte in aceasta vara 20 de ani de existenta pe piata locala, un bun prilej pentru ca, incepand cu 1 iunie, sa dea startul uneia dintre cele mai ample campanii de vanzari, care acorda de “2 x mai multe beneficii” la asigurările Casco, Locuinţe şi de Viata.

Astfel, pana pe 31 August, la incheierea unei asigurari Casco Complet pentru autoturisme, Generali ofera rovinieta CADOU pentru clientii noi care opteaza pentru fransiza si plata integrala ori semestriala a primei de asigurare sau schimbarea anvelopelor de sezon, la reinnoirea contractelor. Totodată, un alt beneficiu oferit atat clientilor noi, cat si celor existenti este plata daunelor fara constatare, in cazul spargerii lunetei sau a geamurilor laterale.

La capitolul asigurari complexe de locuinta, orice polita Eurocasa Completa sau Completa Plus, incheiata vara aceasta, vine la pachet cu acoperirea, fara costuri suplimentare, a cheltuielilor generate de accidentarea in casa a membrilor familiei. De asemenea, plata daunelor mai mici de 500 lei se va face fara constatare, doar prin trimiterea, prin e-mail, a unei fotografii care sa surprinda dauna. In baza acesteia, urmeaza sa se efectueze plata, direct in contul clientului.

Asigurarile de viata – asigurarea pentru copii - Majorat, asigurarea de sanatate - Vital Plus, asigurarea de viata cu acumulare de capital - Practic Plus şi asigurarea de economisire cu componenta de pensie - Orizont - vin cu 200 lei CADOU pentru fiecare client care incheie o asigurare de viata, in conditiile campaniei. Cei 200 lei cadou se vor scadea din prima rata de plata al primului an de valabilitate al asigurarii.

Procentul locuintelor asigurate în ECE variaza de la 7% în Bulgaria la 72% în Ungaria

29 Martie 2013

Cetatenii Europei Centrale şi de Est manifesta diverse grade de responsabilitate în ceea ce priveşte asigurarea locuintei: în Ungaria, doua treimi dintre locuitori au asigurari de locuinta, în timp ce în Republica Ceha, Polonia, Slovenia şi România, aproximativ jumatate sunt asigurati, iar în Serbia şi Bulgaria, procentul celor care detin asigurari de locuinta este mai mic de 10%.

Pretul mediu al asigurarii de locuinte variaza între 167 euro în Slovenia şi 30 euro în Bulgaria.

Şi gradul de acoperire la nivel de tara difera: în Ungaria, trei sferturi din populatie are asigurare de locuinta, în timp ce numai 7% din bulgari au astfel de asigurari. În Romania, 43% dintre romani au casele asigurate.

Sumele asigurate variaza şi ele în regiune, slovenii fiind cei mai ambitioşi în privinta sumei pentru care îşi asigura locuinta, la peste 150.000 de euro, în timp ce croatii la doar 32.000 de euro, iar în Bulgaria, cifra se apropie de „numai” 23.500 euro. Informatiile provin din cel mai recent studiu al Generali PPF Holding (GPH), realizat pe baza datelor din portofoliile de asigurare de locuinta ale companiilor Generali din 9 tari ale Europei Centrale şi de Est.

Anunt public

19 Martie 2013

S.C. GENERALI ROMANIA ASIGURARE REASIGURARE S.A. având sediul în Str. Gheorghe Polizu, nr. 58-60, et. 4, Sector 1, localitatea Bucureşti, titular al planului/programului CERTIFICAT DE URBANISM nr. 206/1137579/2013, localitatea Bucureşti, Str. Charles de Gaulle, nr. 15, Sector 1, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de obţinere a avizului de mediu pentru planul/programul menţionat şi declanşarea etapei de încadrare.

Prima versiune a planului/programului poate fi consultată la sediul A.N.P.M. Bucureşti, Aleea Lacul Morii, nr. 151, localitatea Bucureşti, de luni până joi între orele 09:00 - 16:00, vineri între orele 09:00 - 13:00.

Observaţii/comentarii şi sugestii se primesc în scris la sediul A.N.P.M. Bucureşti, în termen de 15 zile de la data publicării anunţului.

Generali Romania locul 1 in presa on-line

8 Februarie 2013

Piata romaneasca de asigurari a inregistrat o prezenta semnificativa in mediul online pe parcursul anului 2012, se arata intr-un studiu realizat de compania de media intelligence, Media IQ.

Conform studiului realizat, Generali Romania, Omniasig, Astra & Groupama au fost cele mai mediatizate companii de asigurari in mediul online in anul 2012. Pentru a stabili nivelul de notorietate online al companiilor de asigurari din Romania in 2012, Media IQ a monitorizat primele 10 branduri, selectate in functie de volumul de business realizat. Astfel, au fost supuse analizei: Generali, Omniasig, Astra Asigurari, BCR Asigurari, Groupama, Euroins, Allianz Tiriac, ING Asigurari, Uniqa si Asirom.

In mass media online, pe locul 1 din punct de vedere al nivelului de expunere se situeaza Generali, compania fiind mentionata in 2626 articole, echivalentul a 15.76% din numarul total de articole referitoare la brandurile analizate. Compania mentine o prezenta constanta in mass media, comparativ cu anul 2011.

Locul secund in topul celor mai mediatizate companii de asigurari in mass media online a anului 2012 este ocupat de Omniasig, cu 2131 mentiuni, reprezentand 12.79% din numarul total de aparitii. Pe locul 3 este situata Astra Asigurari, aceasta fiind citata in 1837 articole, respectiv 11.03% din totalul aparitiilor. Monitorizarea a urmarit peste 120.000 de surse online (mass media & social media), in perioada 01.01.2012- 31.12.2012.

GENERALI deruleaza campania de viata "Avand grija de tine, ai grija de cei dragi!"

1 Octombrie 2012

In perioada 1 octombrie - 30 noiembrie, GENERALI deruleaza campania "Avand grija de tine, ai grija de cei dragi!", care aduce ca bonus clientilor care opteaza pentru o noua asigurare de viata, clauza pentru afectiuni grave.

Prin aceasta campanie, GENERALI Romania vrea sa atraga atentia publicului asupra avantajelor pe care le poate oferi o asigurare de viata complexa care, pe langa componenta de economisire sau de investitie, are si o componenta de protectie si sanatate.

Clauza este valabila pentru urmatoarele afectiuni: cancer de san, de ovar, de corp uterin, cancer de col uterin, cancer tiroidian, tumori benigne ale sanului (fibroadenom, mastoza fibrochistica), ale uterului (fibrom uterin) sau tumori benigne ale tiroidei la femei, precum si pentru cancer de prostata, hemofilie A, spondilita anchilozanta, azoospermie (infertilitatea primara) si adenom de prostata, diagnosticate la asiguratii barbati.

Clauza de afectiuni grave oferita de GENERALI Romania contribuie la plata tratamentului in cazul in care asiguratul a fost diagnosticat cu una dintre afectiunile enumerate anterior. In baza diagnosticului stabilit de medicul specialist, fara a face dovada unor cheltuieli deja efectuate si fara a fi nevoit sa aduca ulterior chitante, facturi, bonuri etc., asiguratul primeste in cont contravaloarea indemnizatiei de asigurare.

GENERALI apreciata pentru performanta in managementul daunelor totale

10 Octombrie 2012

GENERALI Romania a primit, pentru al doilea an consecutiv, din partea companiei de consultanta si management in asigurari, ASISOFT, Diploma de Excelenta pentru cele mai bune rezultate din intreaga piata de asigurari in managementul daunelor totale.

Desi piata de asigurari auto a inregistrat constant scaderi, GENERALI a reusit sa mentina valoarea medie a epavelor la peste 33% din suma asigurata, care reprezinta cea mai buna performanta din intreaga piata.

Acest premiu reprezinta o recunoastere a eforturilor echipei GENERALI si incununeaza rezultatele obtinute ca urmare a unui management profesionist al daunelor.

In aceasta vara, la orice asigurare Casco, Generali ofera cadou rovinieta

3 Iulie 2012

In perioada 1 iulie - 31 august, Generali Romania desfasoara campania promotionala “Casco pentru calatorii fara griji” si vine cu o oferta extrem de avantajoasa pentru toti posesorii de autoturisme: asigurarea Casco cu cea mai larga paleta de riscuri acoperite, plus rovinieta cadou, la care se adauga si o serie de alte beneficii suplimentare.

Rovinieta pentru un an de zile este oferita cadou clientilor care isi achita integral polita de asigurare pe un an, iar pentru cei care opteaza pentru plata asigurarii in rate, rovinieta se incheie pentru 90 de zile. 

Pe langa acoperirea tuturor riscurilor auto, asiguratii Generali vor beneficia si de o serie de alte avantaje, astfel incat produsul sa fie cat mai atractiv pentru soferi.

La achizitionarea unei polite Casco, pe perioada derularii campaniei, clientii primesc bonus extinderea teritoriala in afara Romaniei si Asistenta rutiera extinsa, 24 de ore din 24, cu call-center dedicat. Prin aceasta ultima acoperire, asiguratii beneficiaza de suport si tractare pentru defectiuni mecanice sau electrice produse autoturismelor. Mai mult, au inclusa si asistenta pentru remedii usoare la fata locului.

In plus, la un pret promotional, asiguratii pot opta si pentru asigurarea de accidente pentru persoanele transportate.

Crestere semnificativa in primul trimestru

21 Mai 2012

Primul trimestru al acestui an a insemnat pentru Generali Romania  un  volumul  total de prime brute subscrise de 138,3 milioade de lei, din care 114,6 milioane lei pentru asigurarile generale.

Astfel, asigurarile pentru riscurile comerciale si industriale, care reprezinta 22% din volumul de prime brute subscrise pe segmentul asigurarilor generale, au inregistrat o crestere de 11,5%.  Cele mai importante linii de asigurari generale, care au condus la cresterea segmentului corporate au fost asigurarile tehnice, unde s-a înregistrat o crestere de 34% si asigurarile de tip property (fire industry), cu o crestere de 18% faţa de aceeasi perioada a anului trecut.

Vanzarile din perioada ianuarie-martie au adus un plus si pentru asigurarile de calatorie, care au urcat cu 8,5%.

Primul trimestru a insemnat si o usoara crestere a segmentului de asigurari de viata (+0,2%), volumul de prime brute subscrise ajungând la 23,7 milioane de lei. Cele mai vandute au fost asigurarile tradiţionale de viata.

Generali – al doilea mare asigurator la nivel mondial

1 Ianuarie 2012

Dupa AXA, care este lider la nivel mondial, Generali se claseaza pe locul 2 in topul celor 25 de asiguratori.

Clasamentul a fost realizat de catre agentia de rating AM Best, dupa criteriul volum de prime subscrise la nivelul anului 2010. Asadar, francezii de la AXA au inregistrat, in 2010, un volum al primelor subscrise de 107,9 miliarde de dolari, in crestere cu 0,2% fata de anul precedent, care ii plaseaza pe locul 1. Volumul primelor nete subscrise de Generali a urcat in 2010 cu 2,87% comparativ cu 2009, pana la 87,17 miliarde de dolari, conferindu-i acesteia un onorant loc 2.

Generali Romania premiata de doua ori

1 Decembrie 2011

La cea de-a 9-a editie a Galei Premiilor UNSICAR, organizata in luna decembrie 2011, Generali Romania a fost premiata de doua ori. Primul premiu a fost acordat companiei pentru excelenta activitate derulata in 2011 pe segmentul de asigurari de viata – “Asiguratorul de Viata al Anului”, iar cel de-al doilea, a fost un premiu personal, acordat Directorului General al companiei, domnul Adrian Marin, desemnat “Personalitatea Anului”.

Generali Romania a mai fost nominalizata alaturi de Allianz-Tiriac si Omniasig si la categoria “Premiul Special pentru promptitudine si calitatea serviciilor”.

HAVASI a adus imnul Generali la Bucuresti

22 Noiembrie 2011

Pe 15 noiembrie a.c., la Sala Palatului, 4.000 de oameni au ascultat cu incantare concertul simfonic al celebrului pianist de talie internationala, HAVASI,  inscris in Cartea Recordurilor ca cel mai rapid pianist din lume.

Apreciat pentru compozitiile sale, HAVASI este si autorul imnului Generali pe care, la cererea publicului, l-a interpretat de doua ori in concertul de la Bucuresti.

Audienta de calitate a „Red Concert Show”, realizat de HAVASI si echipa sa, a fost impresionata de calitatea interpretarii artistului, iar prezenta Generali in calitate de Co-sponsor al acestui eveniment nu putea decat sa aduca un plus de imagine companiei.

Cei care nu au ascultat inca imnul Generali sunt invitati sa acceseze urmatorul link: http://youtu.be/94zzAIDB4wE

 

Generali Romania, o strategie multibrand, unica pe piata

20 Septembrie 2011

Generali Romania a lansat Campania de promovare şi susţinere a strategiei anunţate, o strategie multibrand, unică până în prezent în piaţa de asigurări. Campania de comunicare “Orchestra” este concentrată pe promovarea ambelor brand-uri Generali şi Ardaf, prin accentuarea calităţilor definitorii, dar şi complementare, ale acestora.

Ideea creativă care stă la baza conceptului Orchestra este una simplă: aşa cum instrumente muzicale din zone diferite se pot combina ideal pentru a creea o interpretare sau compoziţie de succes, tot aşa, Generali şi Ardaf, deşi definite de atribute diferite, împreună, se complează reciproc, pentru a aduce un plus de valoare clienţilor ambelor mărci.

„Am căutat să identificăm cel mai potrivit concept creativ care să poată mixa atributele fiecărui brand şi să transmită, în final, consumatorului ideea că toate aceste calităţi, puse una lângă alta nu sunt antagonice, ci se completează reciproc, în avantajul clientului”, a explicat conceptul campaniei de comunicare, Daniela Dimitriu, Director Marketing si PR.

Campania Orchestra, al carei mesaj principal este , se derulează pe o perioadă de 6 săptămâni, şi foloseşte ca şi canale principale de comunicare TV-ul şi outdoor-ul.

Biz – partea 1 Biz – Partea a 2-a

Generali Romania tinteste sa devina unul dintre liderii pietei de asigurari

5 Septembrie 2011

Generali Romania este numele noii companii rezultata din fuziunea Generali Asigurari si Ardaf.
Astfel, Generali Romania devine cel de-al  7-lea jucător de pe piaţa românească de asigurări, cu o cotă de piaţă de 6,6% (conform datelor CSA pentru primul semestru 2011).

„Prin această fuziune, urmărim consolidarea prezenţei Grupului în România şi crearea premiselor pentru o nouă companie, mai puternică, mai eficientă şi mai profitabilă. Decizia noastră de a susţine această fuziune ne permite să reafirmăm angajamentul pentru România şi pentru operaţiunile locale, o piaţă strategică pentru dezvoltarea Grupului Generali în Europa Centrală şi de Est. Expertiza internaţională şi locală va reprezenta un atu în atingerea obiectivelor stabilite. Generali are o experienţă de peste 180 de ani în piaţa internaţională de asigurări şi este unul dintre primii trei jucători la nivel European. Managementul noii companii create în România va avea la dispoziţie know-how valoros şi va beneficia de tot sprijinul specialiştilor din reţeaua Generali”, a declarat Gianluca Colocci, Membru al Comitetului Executiv al Generali PPF Holding, Responsabil pentru Fuziuni&Achiziţii şi Responsabil de ţară.

Noua companie va oferi toate categoriile de produse de asigurare, care vor fi vandute sub doua branduri şi reţele de vanzare distincte, Generali Asigurari şi Ardaf. Aceasta fuziune nu va aduce nicio schimbare pentru clienţii deja existenţi. Aceştia vor beneficia, însa, de servicii mai bune, o gama mai larga de produse şi expertiza atat la nivel local, cat şi internaţional.

Generali Romania va avea o noua echipa de management, condusa de Adrian Marin, în calitate de CEO. Acesta are o experienţa de peste 15 ani în cadrul Generali Asigurari, ultima poziţie ocupata fiind cea de Director General adjunct.

Ziarul Financiar
Bursa
 

Generali a relansat microsite-ul dedicat asigurărilor de călătorie

28 Iulie 2011

Generali Asigurări, liderul pieţei de asigurări medicale de călătorie în străinătate, a relansat website-ul www.asigurarimedicale.com, dedicat vânzărilor online de poliţe, noua variantă fiind disponibilă la www.generalitravel.ro. Toţi cei care doresc să încheie online asigurarea medicală de călătorie pe www.generalitravel.ro vor experimenta de acum înainte un design mai prietenos, o interfaţă nouă şi orientată către client. Noul site include un tool de comandă rapidă, un comparator sugestiv de produse, precum şi alte informaţii utile pentru clienţii care se pregătesc de vacanţă. Relansarea acestui site satelit face parte din strategia Generali de creştere a prezenţei în mediul online, atât din perspectiva vânzărilor, cât şi din cea a creşterii pe partea de experienţă oferită potenţialilor clienţi. Lansarea oficială va fi urmată şi de acţiuni de promovare a site-ului în zona de turism din mediul online, precum şi în reţelele sociale.

Actionarii Generali convocati pentru a aproba fuziunea

25 Iulie 2011

Pe 25 august, actionarii companiei se intalnesc pentru a aproba fuziunea Generali cu Ardaf, intr-o singura companie: Generali Romania Asigurare Reasigurare. Motivele principale ale fuzionarii sunt: consolidarea pozitiei companiei pe piata romaneasca de asigurari, numarul 5, dupa volumul de prime brute subscrise, si o servizare mai buna a clientilor printr-o oferta variata de produse si o acoperire extinsa la nivel national a retelei de distributie. Fuziunea dintre Generali Asigurari si Ardaf, in calitate absorbanta a fost aprobata in principiu de AGA la 21 martie 2011, iar Directoratul Generali si Ardaf au fost imputernicite sa intocmeasca proiectul de fuziune.

Peste 93% dintre clientii Generali Asigurari sunt multumiti de serviciile companiei

23 Iunie 2011

Generali Asigurari a lansat campania de imagine "Ne respectam intotdeauna promisiunile", cu scopul consolidarii, in randul publicului larg, a atributului de calitate a serviciilor. Mesajul central al campaniei este sustinut de un studiu de satisfactie a clientilor realizat in 2011, in Romania, care releva faptul ca peste 93% dintre clientii Generali sunt multumiti de serviciile companiei. Campania nationala a demarat la 20 iunie si se va desfasura pe parcursul a 7 saptamani. In plus, tot in aceasta perioada, pentru a veni in intampinarea clientilor care au nevoie de solutii complete de protectie pentru masina lor, Generali a dezvoltat si promoveaza un produs unic pe piata: CASCO si RCA la pachet. AutoComplet aduce multiple beneficii: pana la 25% reducere fata de produsele achizitionate separate, extindere teritoriala CASCO, dar si optiunea pentru varianta fara fransiza.

Generali Asigurari lanseaza GaranT - o asigurare de viata unit-linked cu profit garantat

27 Aprilie 2011

Generali Asigurari a lansat GaranT, asigurare de tip unit-linked care ofera garantii importante clientilor: pe langa beneficiul protectiei, oferit de o asigurare de viata, produsul garanteaza asiguratului, la maturitatea politei, cea mai mare valoare a unei unitati de fond Inregistrata pe toata perioada derularii contractului. Astfel, clientii sunt protejati de posibile variatii negative ale fondurilor de investitii, In special In apropierea maturitatii contractelor.


Banii sunt investiti In plasamente sigure prin cinci fonduri garantate de investitii, lansate gradual, fiecare cu o durata de cinci ani. Managementul investitiilor si maximizarea randamentului sunt asigurate de o retea de specialisti internationali, parte din Grupul Generali.

In 2010, Generali Asigurari a inregistrat o crestere de 8% pe segmentul de asigurari de viata

24 Martie 2011

In anul 2010, compania Generali Asigurari a obtinut o crestere de 8% pe segmentul de asigurari de viata, ajungand la un volum de prime brute subscrise de 91 milioane lei. Cea mai buna evolutie (+19%) a inregistrat-o segmentul unit-linked, urmat de asigurarile individuale traditionale (+7%) si cele de grup (+3,5%). Doua realizari importante ale anului 2010 au fost consolidarea portofoliului de clienti si reducerea ratei de reziliere a politelor de viata. Per ansamblu, compania a obtinut in 2010 un volum total de prime brute subscrise de 440 milioane lei, cu 13% mai mic in comparatie cu perioada similara a anului precedent. Segmentul de asigurari generale a scazut cu 17% fata de anul trecut, pana la valoarea de 349 milioane lei. Diminuarea subscrierii a fost determinata de involutia generala a pietei auto si, in particular, a celei de leasing, factori dublati de scaderea veniturilor populatiei.

Generali Asigurari si Ardaf vor fuziona in a doua parte a anului

18 Februarie 2011

Generali Asigurari si Ardaf intentioneaza sa fuzioneze pentru a deveni unul dintre cei mai importanti asiguratori de pe piata locala. Generali România este numele vizat pentru noua entitate, care va functiona pe piata cu doua marci independente, Generali si Ardaf. Fuziunea va consolida pozitia Grupului Generali în România si va conferi noii entitati avantaje competitive superioare.
Oferta complexa de produse si gradul ridicat de acoperire la nivel national al retelei de distributie vor face din Generali România compania de referinta pentru clientii persoane fizice si juridice. Pastrarea ambelor branduri implica automat si mentinerea celor doua retele de vânzare.
 

Generali Asigurari avanseaza pe segmentul de viata in S1 2010

9 August 2010

În primul semestru al acestui an, compania Generali Asigurari a obtinut o crestere de circa 2% pe segmentul de asigurari de viata, ajungând la un volum de prime brute subscrise de 45,3 milioane lei. Cea mai buna evolutie (+26,3%) a înregistrat-o segmentul de unit-linked, asigurarile individuale traditionale înregistrând o crestere de 4,7% (pâna la 26 mil. lei).
Per ansamblu, compania a obtinut în primul semestru un volum total de prime brute subscrise de 234,4 mil. lei, cu 4,4% mai mic decât în perioada similara a anului precedent. Profitul a crescut în schimb cu 94%, pâna la 18,9 mil. lei (conform standardelor românesti de contabilitate). În ceea ce priveste nivelul despagubirilor platite de companie în primul semestru, acesta a avansat cu 17,21% fata de ianuarie-iunie 2009.

Generali Asigurari a emis prima polita de asigurare obligatorie din Romania

15 Iulie 2010

Generali Asigurari, actionar ai Pool-ului de Asigurare Impotriva Dezastrelor (PAID) si sustinator al legii de asigurari obligatorii de locuinte inca de la discutiile initiale, a demarat emiterea electronica de asigurari obligatorii de locuinta.
Generali Asigurari este compania care a emis prima polita de acest fel,
asigurat fiind Domnul Mihai Capra, Secretar de Stat in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, prezent la conferinta de presa de lansare a PAD – polita de asigurare impotriva dezastrelor naturale.
 

GENERALI Asigurari a depistat fraude de 300.000 EUR in 2009

24 Aprilie 2010

Cererile de daune frauduloase respinse de GENERALI Asigurari in 2009 in Romania s-au ridicat la o valoare de 300.000 EUR, potrivit unui studiu realizat de GENERALI PPF Holding pe baza informatiilor cu privire la depistarea fraudelor, furnizate de fiecare tara membra a holdingului.

Companiile de asigurari se confrunta cu un numar tot mai mare de tentative de frauda in intreaga regiune a Europei Centrale si de Est. Cei care comit fraude risca pedepse de pana la 15 ani de inchisoare, in Romania pedeapsa maxima in astfel de cazuri fiind de pana la 12 ani de inchisoare.
 

Primavara aduce o noua promotie la asigurarea completa a locuintei

23 Aprilie 2010

Generali Asigurări relansează campania de primăvară pentru asigurarea completă a locuinţei: in perioada 2 martie – 30 aprilie 2009, Generali Asigurări va desfăşura o amplă campanie de promovare a produsului de asigurare completă a locuinţei - EUROCASA Completă Plus.
Campania, desfăşurată sub conceptul “Casă, dulce casă...”, oferă o reducere de pana la 20% a primei de asigurare. În plus, produsul presupune o acoperire completă de riscuri, nu are prevăzută franşiză şi nici limită maximă de despăgubire pentru riscurile de furt, tâlhărie şi avarii ale instalaţiilor de apă (cele mai frecvent înregistrate daune). EUROCASA Completă Plus se adresează atât proprietarilor, cât şi chiriaşilor de apartamente, case, vile şi cabinete profesionale.
 

Generali Asigurari a crescut cu 20%, in 2009

23 Aprilie 2010

Generali Asigurari a subscris in 2009 un volum total de prime brute subscrise de 501,5 milioane lei, inregistrand o crestere de 20% fata de 2008 (417,5 milioane lei). Asigurarile generale au evoluat cu 26%, pana la 417,2 milioane lei (fata de 332,1 milioane lei in 2008), in timp ce asigurarile de viata s-au mentinut la aproximativ acelaşi nivel din 2008 (scadere de doar 1%, de la 85,4 milioane lei in 2008 la 84,4 milioane lei in 2009).
Pe segmentul asigurarilor generale, evolutii remarcabile au fost inregistrate la asigurarile de raspundere civila generala (+39%), la asigurarile de incendiu si calamitati (+18%), iar in cadrul acestei clase se remarca asigurarile de locuinta, care au crescut cu 24%.

Generali Asigurari a subscris in 2008 cu 40% mai multe asigurari de viata

29 Martie 2009

Generali Asigurari a inregistrat in anul 2008 rezultate foarte bune pe segmentul asigurarilor de viata, totalizand un volum de prime brute subscrise de 85,4 milioane RON, cu 40% mai mult comparativ cu 2007. Per ansamblu, compania a crescut anul trecut cu 9% fata de anul precedent, cumuland vanzari totale de 417,5 milioane RON. Si asigurarile generale au continuat tendinta de evolutie, volumul de prime brute subscrise fiind de 332,1 milioane RON, cu 3% mai mult comparativ cu 2007.

Generali Asigurari premiata de doua ori

27 Martie 2009

In cadrul Galei Premiilor Pietei Asigurarilor, acordate de Revista PRIMM, compania Generali Asigurari a fost premiata de doua ori. Ambele premii au fost acordate pentru activitatea de asigurari de viata. Primul, PREMIUL SPECIAL pentru CALITATEA SERVICIILOR - ASIGURARI DE VIATA, este rezultatul aprecierii companiei noastre de catre brokeri si ne-a fost oferit in urma voturilor exprimate de catre acestia.
Cel de-al doilea premiu ne-a fost acordat pentru planul de economii MAJORAT, declarat in cadrul Galei drept Produsul Anului, la categoria Asigurari de Viata.

Cont Corporate
 
Cont Personal
 
Oferte
  • Grecia

    de la 30 Lei

  • Bulgaria

    de la 30 Lei

  • Croatia

    de la 30 Lei

  • Italia

    de la 30 Lei

  • Londra

    de la 30 Lei